Produktová fotografia

Charakteristika a využitie produktových fotografií: produktové fotografie tvoria neoddeliteľnú súčasť e-shopov alebo katalógov. Vzhľadom na obsenciu osobného kontaktu pri internetovom predaji je špičková produktová fotografia kľúčovým faktorom úspechu predaja. Nejde len o technickú kvalitu prevedenia ale aj zvolené uhly či detailné pohľady. Spolupracujeme s veľkým množstvom e-shopov a preto z dlhoročných skúseností vieme ako zákazníci uvažujú, čo na fotografiách chcú a potrebujú vidieť. Veľký dôraz kladieme na čistotu produktov a pracovného prostredia. S Vašimi produktami pracujeme v sterilných rukavičkách, ktoré nezanechávajú otlačky prstov ani prach. Pred fotením produkty ešte doleštujeme a ofukujeme jemným vzduchom.

Produktové fotografie rozdeľujeme do dvoch hlavných kategórií: klasické produktové fotografie s bielym pozadím a kreatívne / reklamné produktové fotografie kde je produkt umiestnený do reálneho prostredia. Tieto produktové fotografie sú omnoho zaujímavejšie a preto sa častejšie využívajú napríklad do bannerov, na billboardy ale niektoré e-shopy ich využívajú aj ako produktové fotografie za účelom odlíšenia sa od konkurencie ktorá má produkty nafotené na bielom podklade.