Produktová fotografia
Charakteristika a využitie produktových fotografií: produktové fotografie tvoria neoddeliteľnú súčasť e-shopov alebo katalógov. Vzhľadom na obsenciu osobného kontaktu pri internetovom predaji je špičková produktová fotografia kľúčovým faktorom úspechu predaja. Nejde len o technickú kvalitu prevedenia ale aj zvolené uhly či detailné pohľady. Spolupracujeme s veľkým množstvom e-shopov a preto z dlhoročných skúseností vieme ako zákazníci uvažujú, čo na fotografiách chcú a potrebujú vidieť. Veľký dôraz kladieme na čistotu produktov a pracovného prostredia. S Vašimi produktami pracujeme v sterilných rukavičkách, ktoré nezanechávajú otlačky prstov ani prach. Pred fotením produkty ešte doleštujeme a ofukujeme jemným vzduchom.
Produktové fotografie rozdeľujeme do dvoch hlavných kategórií: klasické produktové fotografie s bielym pozadím a kreatívne / reklamné produktové fotografie kde je produkt umiestnený do reálneho prostredia. Tieto produktové fotografie sú omnoho zaujímavejšie a preto sa častejšie využívajú napríklad do bannerov, na billboardy ale niektoré e-shopy ich využívajú aj ako produktové fotografie za účelom odlíšenia sa od konkurencie ktorá má produkty nafotené na bielom podklade.
Reklamné produktové fotografie streliva do húfnice Zuzany
Na začiatku bola požiadavka klienta len nafotiť ich produkty (strelivo) a v pozadí malá stáť húfnica Zuzana, teda armádne vozidlo pre ktoré je munícia určená. Následne sme sa kreatívnej iniciatívy chopili my! Vymysleli sme reklamný koncept a kompozičné usporiadanie ich produktov – munície o veľkosti pár centimetrov so strojom ktorého dĺžka dosahuje 13 metrov a váha 30 ton. Ako miesto fotenia sme zvolili testovaciu strelnicu a húfnicu sme umiestnili do železobetónového otvoru v ktorom obyčajne končia jej výstrely. Celú scénu sme ešte počas približne dvoch hodín umelecky nasvedcovali a výsledok si môžete pozrieť nižšie.